Przypominamy o obowiązku posiadania adresu do e-Doręczeń dla przedsiębiorców wpisanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS). Terminy na wykonanie obowiązku są następujące.
1. Przedsiębiorcy w CEIDG:
– nowo rejestrujący się od 1 stycznia 2025 r. – obowiązek posiadania adresu do e-Doręczeń już w momencie rejestracji,
– wpisani przed 1 stycznia 2025 r. – obowiązek posiadania adresu do e-Doręczeń od 1 października 2026 r. (dodatkowo od 1 lipca 2025 r. każda zmiana we wpisie do CEIDG będzie wymagała podania adresu do e-Doręczeń).
2. Spółki w KRS (zarejestrowane przed 1 stycznia 2025 r.) – obowiązek posiadania adresu do e-Doręczeń od 1 kwietnia 2025 r.
3. Spółki w KRS (rejestrujące się po 1 stycznia 2025 r.) – obowiązek posiadania adresu do e-Doręczeń już w momencie rejestracji.